Joanna Brodzik z interaktywnym testem w kampanii Garnier Color Naturals
Ruszyła internetowa kampania reklamowa farb do włosów Garnier Color Naturals (produkowanych przez L’Oréal Polska) z udziałem aktorki Joanny Brodzik. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada Agencja Warszawa.
W ramach akcji na stronie garniercolornaturals.pl internautki mogą wspólnie z Joanną Brodzik przeprowadzić test wideo pomagający w wyborze odpowiedniego koloru farby z palety Garnier Colors Naturals. Poza teoretycznym dopasowaniem koloru, mogą sprawdzić wybrany odcień wgrywając swoje zdjęcie i nakładając go wirtualnie na obecny kolor.
W serwisie znajdują się też informacje dotyczące domowej koloryzacji, wyboru właściwego koloru i pielęgnacji włosów farbowanych. Akcję uzupełniają działania promocyjne w wybranych drogeriach
Joanna Brodzik po ponad 10 latach przerwy ponownie została ambasadorką marketingową Garnier Color Naturals wiosną ub.r.
Za strategię i kreację nowej kampanii, a także produkcję materiałów wideo, odpowiada Agencja Warszawa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik z interaktywnym testem w kampanii Garnier Color Naturals