Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi
Marka Dafi (dzbanki i butelki filtrujące) stworzyła wraz z agencją mediowo-kreatywną BeDigital akcję specjalną „Mistrzowie oszczędzania”, której celem jest pokazanie, jak dużo można zaoszczędzić dzięki filtrowaniu wody z kranu, w przeciwieństwie do kupowania wód butelkowanych. Twarzami akcji są Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
Dafi w najnowszej kampanii wprowadza specjalną promocję na dzbanki filtrujące oraz skorzystała ze wsparcia wizerunku gwiazd. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor stali się twarzami „Mistrzów oszczędzania” - akcji specjalnej, mającej na celu uświadomienie konsumentom, jak wiele można zaoszczędzić filtrując wodę z kranu, a nie kupując jej w jednorazowych butelkach.
Oprócz korzyści finansowych, kampania zwraca również uwagę na aspekt ekologiczny, dotyczący nadmiernej zużycia plastiku podczas kupowania wód butelkowanych w jednorazowych opakowaniach. Podczas trwania działań marketingowych Klienci mogą kupić nowy dzbanek filtrujący w obniżonej cenie oraz filtry w atrakcyjnych wielopakach.
Agencja BeDigital pomogła w przygotowaniu materiałów dla całej kampanii, odpowiadała m. in. za przygotowanie KV, briefu na sesję zdjęciową oraz przygotowanie spotu (digital).
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor równolegle występują w reklamie drażetek Tic Tac.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi