Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+
Do portfolio produktów Klosterfrau dołącza nowa marka – StreboxarSe+, a wraz z nią rusza kampania launchingowa stworzona przez agencję mediowo-kreatywną BeDigital.

Głównym motywem komunikacyjnym jest równowaga, nawiązująca do kluczowej roli układu nerwowego w codziennym funkcjonowaniu. Nowa kampania ma na celu wzmocnienie pozycji StreboxarSe+ na rynku oraz budowanie jego eksperckiego wizerunku, podkreślając innowacyjne podejście do wsparcia układu nerwowego.
Kampania podkreśla typowe sygnały wskazujące na zaburzoną równowagę układu nerwowego, takie jak: dyskomfort w okolicach pleców, drętwienie, mrowienie czy zamglony umysł.
StreboxarSe+ to suplement diety zawierający witaminy z grupy B, selen, urydynę i cholinę, które wspierają regenerację układu nerwowego i poprawiają komfort życia.
W ramach działań realizowane są kampanie w wyszukiwarkach (search), sieci display oraz wideo, a całość podsumowuje spot reklamowy, w którym kluczowe przesłanie brzmi: „StreboxarSe+ Wspomaga równowagę układu nerwowego!”.
Agencja BeDigital odpowiadała za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej, produkcję spotu reklamowego, przygotowanie materiałów display oraz plan mediowy.
To już kolejna marka Klosterfrau obsługiwana przez agencję - wcześniej realizowała kampanie m.in. dla neo-angin, nasic, junior-angin, Oyono Noc oraz Ballamin.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+