José Mourinho jako „the special one” na butelkach i w reklamach 4Move
Trener piłkarski José Mourinho został ambasadorem reklamowym napoju izotonicznego 4Move (produkowanego przez FoodCare). Wizerunek Mourinho będzie wykorzystywany zarówno na opakowaniach, jak i w reklamach tej marki.

- Niezwykła wola walki, upór i nieustanne dążenie do sukcesu to wspólne wartości, które najlepiej oddają charakter Jose Mourinho i marki 4Move - tłumaczy rozpoczęcie tej współpracy Wiesław Włodarski, prezes FoodCare. - Na Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma marka 4Move. Poprzez dynamiczny rozwój i współpracę z legendą futbolu, pragniemy wyznaczać standardy dla całego rynku izotoników - dodaje.
Wizerunek Mourinho, wraz z hasłem „the special one” (tak od wielu lat określany jest Portugalczyk przez media i kibiców), znalazł się na etykietach nowej linii 4Move opatrzonej też sloganem „The best trainers recommend”. Ponadto będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych: kampaniach ATL-owych (w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze) oraz innych aktywnościach promocyjnych.
Umowa została podpisana na kilka lat (FoodCare nie podaje, na ile konkretnie).
W ostatnim czasie firma we własnym zakresie zajmowała się obsługą marketingową 4Move, obecnie finalizuje ustalenia z wybraną już agencją reklamową (nie ujawnia jeszcze jej nazwy). Za działania public relations dla marki odpowiada agencja BrandLab.

Przypomnijmy, że w ub.r. przez kilka miesięcy na opakowaniach 4Move widniało logo klubu FC Barcelona, jednak okazało się, że jest to nadmierne wykorzystanie, wykraczające poza ramy umowy FoodCare’u z właścicielem szkółki piłkarskiej FCB Escola Varsovia (więcej na ten temat).
Z kolei José Mourinho w marcu ub.r. został analitykiem piłkarskim i ambasadorem portalu Yahoo, natomiast ponad trzy lata temu zaczął globalną współpracę reklamową z marką Braun.

W ostatnich latach zagraniczne gwiazdy futbolu promowały także inne polskie marki. W 2012 roku na opakowaniach i w reklamach napoju izotonicznego Oshee pojawili się piłkarze Realu Madryt i FC Liverpool, produkujący Oknoplast od trzech lat sponsoruje Inter Mediolan, a od półtora roku Borussię Dortmund i Olympique Lyon, natomiast konkurencyjny Drutex w ub.r. zaangażował do swoich reklam Philipa Lahma i Andreę Pirlo, do których dołączył też Jakub Błaszczykowski.
Za to FoodCare trzy lata temu jako ambasadora swojego napoju energetycznego Black Energy Drink zaangażował byłego boksera Mike’a Tysona.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: José Mourinho jako „the special one” na butelkach i w reklamach 4Move