Just i K2 walczą o obsługę reklamową kampanii PGE Obrót
Agencje reklamowe Just i K2 złożyły oferty w przetargu spółki PGE Obrót na realizację jej kampanii reklamowej. Budżet zaplanowanych działań wynosi 492 tys. zł.
Przetarg dotyczył realizacji kampanii reklamowej spółki PGE Obrót. Firma zamierza na nią przeznaczyć 492 tys. zł brutto. Szczegółów, w tym media planu, celu, hasła i terminu na obecnym etapie nie ujawniono.
Oferty w przetargu złożyły dwie agencje: Just i K2. Pierwsza zaproponowała cenę 219,3 tys. zł brutto, druga- 252 tys. zł brutto.
PGE nie podaje terminu wyboru zwycięskiej firmy.
Przypomnijmy, że agencje Just i K2 zostały wybrane przez GK PGE do dwuletniej współpracy w zakresie ATL. Wspólnie zdobyły budżet oszacowany na 12,3 mln zł (po 6,15 mln zł na każdą z agencji).
Agencja K2 była autorem kreacji kampanii GK PGE nawiązującej do Powstania Warszawskiego. Kampania ta wzbudziła wiele kontrowersji, dlatego PGE postanowiło zmienić wykorzystane w niej hasło.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Just i K2 walczą o obsługę reklamową kampanii PGE Obrót