K2 wprowadza na rynek nową markę Bols Platinum
Agencja K2 wygrała przetarg firmy CEDC International, w wyniku którego zajmie się wprowadzeniem na rynek nowej, limitowanej wersji wódki Bols Platinum - Magma. Będzie to czwarta marka z portfolio tej firmy pod opieką K2.

Nowa marka w portfolio CEDC trafiła do sprzedaży w październiku tego roku. Działania komunikacyjne rozpoczęły się w poniedziałek 23 października od aktywacji konsumenckiej „Wyprawa Magma”. Jest to kolejny element platformy komunikacyjnej „Załoga Bols: Odwaga. Emocje. Przyjaźń.” Główną nagrodą w konkursie jest wyprawa na Islandię, której przewodnikiem będzie Andrzej Bargiel – biegacz górski i himalaista.
Agencji K2 powierzono przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych, obsługę social mediów (Facebook, Instagram) oraz stworzenie strony na Facebooku. Zakup kampanii w mediach społecznościowych powierzono agencji mediowej K2 Media.
K2 zajmuje się obsługą w mediach społecznościowych trzech innych brandów z portfolio Cedc International - Żubrówki Białej, Żubrówki Czarnej oraz Żubrówki Bison Grass. Dla brandu Bison Grass od połowy 2016 roku agencje z grupy K2 realizują działania w ramach platformy „Połącz dwie natury”.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: K2 wprowadza na rynek nową markę Bols Platinum