Kampania "Nie tylko leki leczą" promuje psychoonkologię
Pod hasłem "Nie tylko leki leczą" trwa kampania promującapsychoonkologię w leczeniu choroby nowotworowej. Akcja obejmujeprasę, internet i outdoor.
Kampania podkreśla, jak mocno choroba nowotworowa związana jestz psychiką i że sukces w walce z nią może wesprzeć aktywna postawachorego wypracowana metodami psychoonkologicznymi. Akcja zachęca doprzekazania 1 proc. podatku na rzecz Centrum Psychoonkologii, wktórym prowadzone są m.in. warsztaty edukacyjno-terapeutyczne,konsultacje ze specjalistami, rehabilitacja oraz grupy wsparcia dlaosób znajdujących się w kryzysie wywołanym chorobą nowotworową.

Kampania przez cały kwiecień jest prowadzona w tygodniu"Polityka", portalu onet.pl oraz na 50 billboardach w Warszawie i20 w Krakowie. Akcję prowadzi Stowarzyszenie Wspierania OnkologiiUnicorn we współpracy z agencją Young & Rubicam, firmą StröerPolska oraz domem mediowym Mediaedge:cia.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kampania "Nie tylko leki leczą" promuje psychoonkologię