Wydawca „Do Rzeczy” chce otworzyć radio
Orle Pióro, wydawca DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego” ogłasza start internetowego formatu „Kanał DoRzeczy”. Niebawem ma ruszyć jako radio internetowe, które z czasem ma zamiar ubiegać się pozwolenie na nadawanie na częstotliwościach FM.
Jak podaje wydawca, „Kanał Do Rzeczy” powstał „z myślą o osobach ceniących wolność, przedsiębiorczość i wartości chrześcijańskie”.
– Od początku naszej działalności przyświecała nam idea stworzenia ogólnopolskiej platformy wymiany myśli o profilu konserwatywno-liberalnym. Program radiowy jest jej naturalnym przedłużeniem i nowym etapem w naszej misji. Wierzymy, że słowo mówione ma wyjątkową moc – potrafi wzbudzić emocje, zainspirować do działania, i zbliżyć ludzi. Z wielkim optymizmem patrzymy w przyszłość i podejmujemy odważne kroki, by zwiększyć udział mediów konserwatywno-liberalnych w opinii publicznej – mówi Paweł Lisicki, redaktor naczelny - wiceprezes zarządu Orlego Pióra.
Zobacz: „Gazeta Polska” blisko „Do Rzeczy”, „Gość Niedzielny” i „Angora” ze sporymi spadkami
Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że „Kanał do Rzeczy” w formie internetowego radia ma ruszyć w połowie września na platformie Patronite. Z czasem, emisja pojawi się również na stronie DoRzeczy.pl i innych platformach internetowych.
„Kanał Do Rzeczy” chce być radiem
Docelowo Orle Pióro będzie ubiegać się o pozwolenie na emisję „Kanału DoRzeczy” w zakresie fal radiowych FM. „Jak szybko uruchomimy fale FM – zależy tylko od wielkości uzyskanego wsparcia finansowego” – podaje wydawca.
Twórcy w celu finansowania projektu uruchomili zbiórkę na Patronite.
– Słuchamy naszych Czytelników i reagujemy na ich potrzeby. To pozwala nam na dynamiczny rozwój i budowanie silnych, długofalowych relacji. Przy tworzeniu nowego projektu, kierowaliśmy się tą samą filozofią. Chcemy, aby nasi odbiorcy mieli realny wpływ na rozwój nowego programu radiowego – unikalnego na polskim rynku. Dlatego uruchomiliśmy zbiórkę na Patronite. Zebrane środki umożliwią nam szybki start projektu i pozwolą nam wspólnie budować przyszłość wolnych mediów w Polsce - dodaje Paweł Lisicki.
Spółka Orle Pióro niedawno przekształciła się w spółkę akcyjną, obecnie 81 proc. jej walorów należy do PMPG Polskie Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Wydawca „Do Rzeczy” chce otworzyć radio