Canal+ Polska z koncesją na Strefę Abonenta
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o udzieleniu koncesji na kolejny okres dla Canal+ Polska na kanał Strefę Abonenta, który ma charakter wyłącznie autopromocyjny nadawcy.

Z uchwały podjętej przez KRRiT wynika, że koncesja dla Canal+ Polska (ITI Neovision) będzie obowiązywała przez 10 lat – do 22 sierpnia 2031 roku. Kanał ma charakter poradnikowo-dokumentalny wyspecjalizowany i będzie poświęcony autopromocji.
Warunkiem przyznania koncesji jest rozpowszechnianie programu codziennie, nie mniej niż 6 godzin na dobę, jego wyspecjalizowany charakter – poświęcony tylko autopromocji nadawcy, ma zawierać audycje i przekazy, które realizują cel autopromocyjny – nie mniej niż 80 proc. miesięcznego czasu nadawania między 6.00 a 23.00.
Strefa Abonenta będzie nadawana satelitarnie na platformie Canal+, koncesja obowiązuje od 23 sierpnia 2021 roku przez 10 lat, a jej koszt wynosi 11 tys. i 95 zł (płatne jednorazowo). Dotychczasowa koncesja obowiązuje do 22 sierpnia br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska z koncesją na Strefę Abonenta