Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare
Firmy badawcze Kantar Millward Brown i Kantar TNS (należące do Grupy Kantar) utworzyły wspólną strukturę badawczo-konsultingową Kantar Healthcare. Kieruje nią Dorota Cudna-Sławińska, poprzednio szefowa działu healthcare w Kantar Millward Brown.

Działy Kantar Millward Brown i Kantar TNS zajmujące się usługami dla branży ochrony zdrowia miały dotychczas odmienne strategie działania. Zespół healthcare w Kantar Millward Brown realizował studia o charakterze konsultingowym, w dużej mierze oparte na badaniach jakościowych, natomiast zespół w Kantar TNS skupiał się na analizach ilościowych wykorzystujących m.in. dane z syndykatowego rozwiązania OTC Track.
Firmy przekonują, że dzięki tym komplementarnym kompetencjom nowo utworzona struktura Kantar Healthcare może zarówno realizować duże projekty badawcze i prowadzić konsulting strategiczny dla największych firm, jak też współpracować przy niewielkich przedsięwzięciach. W zespole pracuje obecnie 12 osób.
Dyrektorem zarządzającym Kantar Healthcare jest Dorota Cudna-Sławińska, związana z Kantar Millward Brown (a wcześniej Millward Brown) od ponad siedmiu lat. Poprzednio była szefową zespołu Millward Brown Healthcare Poland, kierowała obsługą obecnych klientów i pozyskiwaniem nowych oraz działaniami promocyjnymi. Wcześniej pracowała m.in. jako konsultant strategiczny w Esteem Brand Strategies i business development manager w Pentor RI.
- Rynek badań medycznych i farmaceutycznych zmienia się i stwarza nowe wyzwania. Jednym z nich są procesy cyfryzacji w komunikacji marketingowej, pojawienie się zupełnie nowych kanałów dotarcia do pacjenta i lekarza, czy nowe trendy konsumenckie. Z pewnością jednym z ważnych czynników kształtujących obraz rynku medycznego są również zmieniające się i niepewne regulacje prawne - opisuje Dorota Cudna-Sławińska. - Chcemy w Kantar Healthcare podjąć te wyzwania, łączyć nasze wieloletnie doświadczenie i wiedzę z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, bazą wiedzy Kantar Millward Brown i Kantar TNS i poszukiwać wraz z naszymi klientami źródeł wzrostu - zapowiada.
Na początku br. utworzono Creative House, wspólny zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego firm Kantar Millward Brown i Kantar TNS.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare