Karolina Gilon rozkręci imprezę dla Desperadosa
Desperados (Grupa Żywiec) rusza z cyklem imprez, których uczestnicy dobrowolnie nie będą korzystać ze smartfonów. Twarzą akcji jest modelka i influencerka Karolina Gilon.

Najnowsza aktywacja Desperadosa ponownie stawia na klimat imprezy w domu, tzw. domówki. Marka kolejny raz także zaprasza użytkowników do współtworzenia imprez - od kwietnia będą mogli dzielić się pomysłami na event na Facebooku, Instagramie i Twitterze za pomocą #WeAreTheParty.
30 marca na warszawskiej Sadybie w ramach aktywacji marki odbędzie się nietypowa domówka, podczas której wszyscy goście poproszeni zostaną o pozostawienie swoich telefonów w zamykanych szafkach. Sam motyw smartfona przewinie się w postaci instalacji z ok. 1800 urządzeń umieszczonych na ścianach w przestrzeni dance-floor. Prace programistyczne oraz testy potrwają przez 2 tygodnie
Warszawska domówka rozpoczyna cykl tegorocznych imprez Desperadosa. Seria zakończy się we wrześniu wielkim finałem, podczas którego wykorzystane zostaną śmiałe idee z całego świata na stworzenie jednej epickiej imprezy.
W warszawskiej imprezie weźmie udział około sto osób. Twarzą akcji jest modelka i influencerka Karolina Gilon.
Imprezę przygotowuje i produkuje agencja Brave, muzykę zapewniają Last robots.
Za działania marki w digitalu odpowiada agencja K2. Media planuje i kupuje Starcom, obsługę PR zapewnia Hope

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Karolina Gilon rozkręci imprezę dla Desperadosa