Kaspersky stawia na McCann London
Firma Kaspersky Lab przekazała swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji McCann London.
W rozpoczętym w lutym tego roku przetargu McCann London pokonała agencje OgilvyOne i Glue Isobar. Wcześniej firma Kaspersky Lab była obsługiwana przez agencję M&C Saatchi, która nie startowała w przetargu. Wartość reklamowego budżetu producenta oprogramowania antywirusowego szacuje się na ponad 24 miliony dolarów.
McCann London będzie odpowiedzialna za przygotowanie dla Kaspersky Lab globalnej kampanii obejmującej inernet, prase i outdoor.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kaspersky stawia na McCann London