Katarzyna Bargielska: z IVONA Software do ClickMeeting
Katarzyna Bargielska objęła nowo utworzoną funkcję dyrektor marketingu platformy ClickMeeting do internetowych konferencji (należącej do GetResponse). Wcześniej pracowała m.in. w IVONA Software, Polskapresse i Wirtualnej Polsce.
- Kasia będzie odgrywała kluczową rolę we wprowadzaniu innowacji mających na celu wzmacnianie naszej pozycji lidera branży wideokonferencji - opisuje Szymon Grabowski, twórca i szef ClickMeeting. - Ostatnio podjęliśmy szereg decyzji dotyczących sposobu prezentacji naszych brandów. ClickMeeting zawsze się wyróżniał i dostrzegamy w nim potencjał, który dopiero co zaczęliśmy wykorzystywać - dodaje.
Poprzednio Katarzyna Bargielska przez ponad 5,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w firmie IVONA Software.
Wcześniej była m.in. dyrektor marketingu serwisu Gratka.pl (należącego do Polskapresse), marketing managerem w DSV Trading oraz zastępcą dyrektora pionu marketingu i sprzedaży w Wirtualnej Polsce. Ogółem z branżą internetową jest związana od 19 lat.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Bargielska: z IVONA Software do ClickMeeting