Katarzyna Machnacz i Zuzanna Brzezińska awansowały w agencji Prodigious
Katarzyna Machnacz awansowała na stanowisko supervisora w dziale print/digital, a Zuzanna Brzezińska kieruje działem postprodukcji w agencji Prodigious, należącej do Publicis Groupe Polska.
Katarzyna Machnacz na nowym stanowisku będzie kierować pięcioosobowym zespołem producenckim oraz grupą specjalistów DTP delegowaną do obsługi C4 (Carrefour). Z branżą reklamową związana jest od 2003 roku, gdy zaczęła pracę w agencji Leo Burnett na stanowisku koordynatora studia DTP. Od 2017 roku pracowała w Prodigious na stanowisku print producer managera. Doświadczenie zdobywała przy realizacji projektów m.in. dla takich firm, jak Philip Morris, Samsung, Fiat, P&G, Castorama, Orange, Pekao SA.
Zuzanna Brzezińska odpowiada za koordynację i zarządzanie pracą zespołu liczącego 22 osoby, kontakty z kluczowymi klientami, prowadzenie projektów reklamowych i filmowych.
W branży reklamowej pracuje od 15 lat. Pierwsze doświadczenie reklamowe zdobywała m.in. jako account i broadcast producer w agencjach Young & Rubicam i Testardo Red Cell w latach 2005 – 2008. Z kolei pierwsze kroki w dziedzinie produkcji stawiała w latach 2008 – 2010 w firmach Action Production oraz Easy Hell. W 2011 roku rozpoczęła przygodę z postprodukcją. Początkowo, w latach 2011 – 2014, pracowała w Orka Film na stanowisku post producer, a od 2014 roku jako general manager w Studio - Expresso Post Production, zakupionym przez Prodigiuos na początku 2020 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Katarzyna Machnacz i Zuzanna Brzezińska awansowały w agencji Prodigious