Katarzyna Sochacka: z Eskadra Advertising do Schulz Brand Friendly
Katarzyna Sochacka rozpoczęła pracę w dziale kreacji agencji Schulz Brand Friendly. Poprzednio była związana z Eskadra Advertising.
W Schulz Brand Friendly Katarzyna Sochacka objęła stanowisko senior copywriter/creative supervisor. Będzie odpowiadać za prace jednego z czteroosobowych zespołów kreatywnych podczas prac przetargowych oraz obsługi stałych klientów.
Poprzednio Sochacka przez dwa lata pracowała jako copywriter w agencji Eskadra Advertising, a wcześniej była związana z firmą Han Galee. Przygotowywała projekty m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, Procter&Gamble, 36,6, Simplusa, Plusa, Knorr, Avivy i Pasażu Grunwaldzkiego. Studia w zakresie filmoznawstwa ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Sochacka: z Eskadra Advertising do Schulz Brand Friendly