Kaufland wrócił z reklamą do TV Republika. "Jesteśmy neutralni światopoglądowo"
Sieć sklepów Kaufland, która w odpowiedzi na mowę nienawiści przestała reklamować się w styczniu w TV Republika, teraz wróciła do niej z emisją swoich spotów - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. “Jesteśmy firmą neutralną światopoglądowo” - uzasadnia biuro prasowe Kauflandu.
 
                                Sieć sklepów Kaufland, podobnie jak dziesiątki innych reklamodawców, wstrzymała emisję swoich reklam w TV Republika w styczniu. Taka była reakcja firmy na słowa Jana Pietrzaka o barakach dla uchodźców i Marka Króla o chipowaniu ich jak psy, które padły na antenie tej stacji.
“Sieć Kaufland kategorycznie sprzeciwia się wszelkim wypowiedziom o charakterze ksenofobicznym” - przekazało wówczas redakcji Wirtualnemedia.pl biuro prasowe sieci. Jej reklamy przestały być emitowane od 10 stycznia.
Kaufland znów w TV Republika
Teraz jednak Kaufland wrócił ze swoimi spotami do TV Republika. Z danych Nielsena, do których dotarliśmy wynika, że w maju sieć wyemitowała w niej 139 reklam o wartości cennikowej 898,4 tys. zł, a w czerwcu - 132 reklamy za 488 tys. zł.
- Obecność reklam sieci Kaufland w różnych stacjach telewizyjnych wynika z powszechnej mechaniki zakupu czasu antenowego w postaci pakietów reklamowych. Są one konstruowane przez biura reklamy poszczególnych stacji. W tym przypadku obecność naszych treści na antenie TV Republika jest konsekwencją obecności tego nadawcy w większym pakiecie, który zakupiliśmy w Biurze Reklamy Polsat Media. Jednocześnie podkreślamy, że jesteśmy firmą neutralną światopoglądowo i odpowiedzialną społecznie, a nasza codzienna działalność opiera się na szacunku wobec każdego człowieka niezależnie od pochodzenia etnicznego, wyznania, płci czy poglądów politycznych - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Kauflandu.
Czytaj także: Cztery razy mniej reklam w TV Republika
Wciąż, bez żadnej przerwy, w Republice reklamuje się Lidl Polska. Nie ma natomiast spotów promujących Carrefour, Auchan, Biedronkę czy Żabkę - te sieci promowały się w tej stacji przed rokiem.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Kaufland wrócił z reklamą do TV Republika. "Jesteśmy neutralni światopoglądowo"