Kimberly Clark rozpoczął globalny przetarg reklamowy
Firma Kimberly Clark, właściciel takich marek jak Huggies, Kleenex rozpoczął przetarg na globalną obsługę reklamową. Do tej pory współpracował z agencjami należącymi do holdingu WPP.
W zakresie kreacji marketer ostatnio pracował z należącymi do WPP agencjami: JWT, VML, Ogilvy&Mather. Czasem korzystał też z usług niezależnych butików kreatywnych, jak np. VSA z Chicago.
Firma nie podaje terminu wyboru zwycięzców. Potwierdza prowadzony przegląd, ale nie ujawnia zaproszonych do niego agencji.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Kimberly Clark rozpoczął globalny przetarg reklamowy