Kinniburgh w Universal McCann
Hamish Kinniburgh objął stanowisko global communication planningdirector w Universal McCann.
Hamish pracuje w centrali w Londynie i raportuje bezpośrednio doDaryl Lee, executive vice president, global head of communicationsplanning w Universal McCann.
Hamish jest członkiem międzynarodowego zespołu zajmującego siętworzeniem planów komunikacyjnych dla globalnych klientów UniversalMcCann. Członkowie zespołu pracują w biurach ulokowanych w głównychmiastach świata, w tym w Londynie, Nowym Jorku i San Francisco. SamHamish jest odpowiedzialny za planowanie strategii komunikacyjnychdla takich klientów jak Coca-Cola i Microsoft, dla którychUniversal McCann opracowuje strategie komunikacyjne i strategiewprowadzania innowacji. Razem z innymi dyrektorami odpowiedzialnymiza tworzenie planów komunikacyjnych, Hamish blisko współpracuje zdyrektorami regionalnymi, w tym Charlotte Freemantle,odpowiedzialną za planowanie komunikacji dla Universal McCann wregionie EMEA.
Do Universal McCann Hamish trafił z nowojorskiego oddziałuIngram, gdzie zajmował stanowisko Senior Brand and CommunicationStrategist. Wcześniej był związany z londyńskimi oddziałami UnityStrategic Consultancy, Media Planning Group i Total Media.Obsługiwał między innymi: British Airways, Diageo, Gillette,Johnson & Johnson, PepsiCo, Royal Navy i Starbucks.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kinniburgh w Universal McCann