Kolporter będzie inwestował w salony prasowe ze strefą bistro Top Presso
W nowym roku Kolporter chce się skupić na rozwoju salonów prasowych ze strefą bistro Top Presso oraz zaoferować klientom kampanie samplingowe.
Spółka zapowiada, że w 2017 r. będzie kontynuować rozwój nowych formatów punktu sprzedaży. Chodzi przede wszystkim o salony prasowe ze strefą bistro Top Presso, które Kolporter zaczął uruchamiać pod koniec 2015 r.
- Dziś mamy już 13 tego typu punktów w całym kraju. Format salonu ze strefą bistro zdecydowanie się sprawdził, będziemy więc na pewno nadal go rozwijać. Nie wykluczamy również uruchomienia nowych stref produktowych, analizujemy obecnie kilka tego typu koncepcji. Na pewno utrzymamy zasadę elastyczności w dopasowaniu naszego punktu do danej lokalizacji - pojawią się więc kolejne wyspy i boxy, o zróżnicowanej wielkości - wyjaśnia Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Dostawcom Kolporter chce natomiast zaproponować nowe rozwiązania promocyjne.
- Oprócz nowych nośników promocyjnych chcemy zaproponować dostawcą m. in. działania samplingowe. Z uwagi na skalę i specyfikę naszej sieci są one wyjątkowo skutecznym narzędziem, budującym jednocześnie sprzedaż i znajomość marki - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze.
Do Kolportera należy 51 proc. rynku dystrybucji prasy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Kolporter będzie inwestował w salony prasowe ze strefą bistro Top Presso