Konsumpcja mediów: mobile w górę - tracą pecety, telewizja, radio i prasa
Dorośli Amerykanie coraz częściej konsumują media na ekranach urządzeń mobilnych. Tracą na tym pecety oraz media tradycyjne - wynika z analizy firmy eMarketer.
W 2013 roku średni dzienny czas przeznaczany przez dorosłych mieszkańców USA na konsumowanie mediów na ekranach urządzeń mobilnych wzrósł w porównaniu z rokiem 2012 o 46,3 proc., przy czym zdecydowanie szybszy wzrost odnotowano w przypadku treści wideo (+175 proc.) niż portali społecznościowych (+93,3 proc.). Podobna tendencja ma się utrzymać w bieżącym roku (odpowiednio +50 proc. i +20,7 proc.), przy 23-proc. wzroście prognozowanym dla całego kanału mobile.
W przypadku telewizji spadek ma wyhamować z 2,5 proc. w 2013 roku do 1,1 proc. w roku 2014. Za to dla radia i prasy przewidywane jest przyspieszenie negatywnego trendu: odpowiednio z 6,5 proc. do 7 proc. oraz z 15,8 proc. do 18,8 proc.
Na rosnącej popularności urządzeń mobilnych tracą także komputery stacjonarne i laptopy. W zeszłym roku średni dzienny czas poświęcany na konsumowanie mediów za pośrednictwem tego typu urządzeń zmalał o 5,4 proc., a w tym roku ma spaść o kolejne 5 proc.
t

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Konsumpcja mediów: mobile w górę - tracą pecety, telewizja, radio i prasa