Kool Things z grantem NCBR w wysokości 1,9 mln zł
Spółka Kool Things otrzymała grant w wysokości 1,9 mln zł od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Środki przeznaczone będą na projekt "Opracowanie innowacyjnego rozwiązania do analizy rynku gier video, do dystrybucji treści marketingowych oraz do influencer marketingu".
Grant przyznano w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020. Całkowita wartość dofinansowania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności wynosi 1 902 490 złotych.
Kool Things z grantem NCBR
Dzięki dotacji z początkiem lipca spółka Kool Things rozpocznie produkcję oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych i zaawansowanej analityki działań promocyjnych oraz rynkowych trendów.
- Kwintesencją tego systemu będzie marketing jakościowy - odpowiednio sprofilowany, dzięki zaawansowanej analityce grup docelowych. Pracujemy nad czymś naprawdę dużym, a o postępach tych prac będziemy informowali w nadchodzących miesiącach - opisuje projekt Marcin Marzęcki, prezes zarządu GK Kool2Play w której skład wchodzi Kool Things.
Spółka planuje także zmianę identyfikacji wizualnej oraz nową strategię.
- Mamy jasny cel: Kool Things w ciągu 5 lat zmieni się w globalną agencję digital marketingu z segmentu gier, która dzięki stworzonemu oprogramowaniu będzie w stanie sprostać potrzebom setek mniejszych, średnich i dużych wydawców, działając na wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży gier - podsumowuje Marcin Marzęcki, prezes zarządu Kool2Play.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Kool Things z grantem NCBR w wysokości 1,9 mln zł