Korpo żal i Klub Komediowy w nowej kampanii rocketjobs.pl
Wystartowała kampania „Jak pracować, by nie żałować? 2.0” promująca najnowsze narzędzia portalu z ofertami pracy rocketjobs.pl. Jej główną osią jest cykl improwizowanych spektakli komediowych opartych na wynikach raportu o tytule „Pokolenia X, Y i Z o dopasowaniu do pracy”, w wykonaniu aktorów warszawskiego Klubu Komediowego.

Jak pracować, by nie żałować? – impro z RocketJobs.pl to cykl spektakli komediowych inspirowanych danymi i wnioskami z badania dotyczącego preferencji i podejścia do pracy różnych pokoleń oraz kwestii dopasowania zawodowego, które jest motywem przewodnim kampanii. Twórcy marki wierzą, że dopasowanie do pracy jest kluczem do lepszego dobrostanu i czerpania maksymalnej satysfakcji z życia zawodowego dlatego w
niestandardowej, rozrywkowej formie chcą pokazać swoim odbiorcom jak pracować bez żalu.
Współpraca z Klubem Komediowym została zaaranżowana, aby zapewnić społeczności portali rocketjobs.pl i justjoin.it wyjątkowe doświadczenie marki. Każdy ze spektakli porusza inny temat, np. dopasowanie do firmy, poświęcanie się pracy, relacje pracownicze, oczekiwania zawodowe.
- Marketing doświadczeń to dziś lejtmotyw marketingowych prezentacji. W portalach rocketjobs.pl i justjoin.it formę doświadczania marek przenosimy na kolejny poziom. Dzięki współpracy z warszawskim Klubem Komediowym i produkcji cyklu spektakli, pozwalamy naszym użytkownikom i klientom wejść bezpośrednio w świat naszych brandów. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą pośmiać się z pracy po pracy na Nowowiejską 1 – mówi Artur Leśniak, head of marketing w rocketjobs.pl i justjoint.it.
Premierowy spektakl odbył się 16.10 z udziałem zaproszonych gości, influencerów i mediów. Kolejne przedstawienia otwarte są dla szerokiej publiczności i będą obecne w repertuarze Klubu Komediowego aż do wiosny 2025 roku.
Klub Komediowy partnerem dla biznesu
- Zależy nam, aby nasz repertuar nawiązywał do tematów nie tylko zabawnych, lecz również ważnych dla widzów. Jednym z nich jest kariera zawodowa. Gramy już kilka tytułów nawiązujących do pracy biurowej, podczas których w dużej mierze bazujemy na doświadczeniach i sugestiach publiczności. Tymczasem wnioski z raportu, które posłużą jako inspiracja do nowych spektakli, wzbogacą go o konkretne dane i informacje o bieżących trendach na rynku zawodowym. – mówi Karolina Norkiewicz, managerka ds. repertuaru i improwizatorka w Klubie Komediowym.
- Dodatkowym celem naszej współpracy z portalami pracy rocketjobs.pl i justjoin.it jest umacnianie pozycji Klubu Komediowego jako partnera także dla biznesu – dodaje Bartosz Młynarski, komik i współzałożyciel Klubu. – Wiele osób kojarzy nas głównie ze śmiesznymi występami, tymczasem prowadzimy też warsztaty dla firm, przygotowujemy kampanie reklamowe i dośmieszamy wizerunek znanych marek. Określamy tę odnogę naszej działalności hasłem Żart & Business.
Poza cyklem spektakli i raportem wśród assetów kampanijnych znalazły się sesja zdjęciowa, spoty video i seria filmików z udziałem aktorów Klubu, a także formaty outdoorowe w metrze warszawskim w reżyserii Tomasza Dubiela. Serię rysunków satyrycznych użytych w kampanii przygotował ilustrator i influencer Olek Rajewski (@oleksynolka). Formaty są promowane w kanałach digital i mediach społecznościowych marek rocketjobs.pl, justjoin.it i oraz Klubu Komediowego. W ramach działań planowana jest też współpraca z influencerami, m.in. Wiedzą Bezużyteczną i Zodiakarą z Rynsztoku. Partnerem medialnym kampanii jest Mordor na Domaniewskiej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Korpo żal i Klub Komediowy w nowej kampanii rocketjobs.pl