Aldi szykuje kampanię reklamową z Klubem Komediowym
Sieć sklepów Aldi zapowiedziała kampanię reklamową "Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie". Oficjalny start zaplanowano na 8 lutego.

W kampanii Aldi ma wystąpić grupa artystów związana z Klubem Komediowym. W teaserze akcji wystąpili Kinga Kosik Burzyńska oraz Mateusz Lewandowski z Klubu Komediowego. 15-sekundowe wideo można oglądać już w internecie.
Kampania pod hasłem "Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie" ma rozpocząć się w poniedziałek 8 lutego. W nocie zapowiadającej kampanię marka wymienia powody, dla których warto odwiedzać sklepy Aldi, jakie działania CSR sieć podejmuje oraz jaką ma historię. Sieć promuje się reklamami z hasłem "Raz Aldi, zawsze Aldi". W ubiegłym roku swoją ofertę promowała także hasłem „Świeże z Aldi”.
Przedstawiciele Aldi nie zdradzają na razie żadnych szczegółów akcji poza udziałem Klubu Komediowego. O grupie było głośno w mediach pod koniec ubiegłego roku, kiedy sparodiowali reklamę marki biżuterii Apart z udziałem Anny Lewandowskiej, Julii Wieniawy i Małgorzaty Sochy.
Aldi ma 163 sklepy
Sieć Aldi działa w Polsce od 2008 r. - obecnie ma 163 sklepy i zatrudnia 3412 osób. W minionym roku niemiecki dyskonter otworzył w naszym kraju 24 placówki handlowe, znacznie przyspieszając tempo rozwoju z wcześniejszych lat.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Aldi szykuje kampanię reklamową z Klubem Komediowym
I have a small question for you