Kot i pies w spotach ofertowych Virgin Mobile Polska (wideo)
Do emisji trafiły reklamy Virgin Mobile Polska prezentujące ofertę tej sieci. Całą kampanię przygotowały agencja Work-Room wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem oraz dom mediowy Mindshare.
Produktowa odsłona kampanii wprowadzającej na rynek Virgin Mobile Polska podkreśla dwa elementy oferty tej sieci. Spot z kotem informuje, że minuta połączenia do innych sieci krajowych kosztuje 19 groszy, a spot z psem - że do każdego doładowania dostaje się gratis 50 proc. jego wartości.
Oba elementy oferty Virgin Mobile Polska od września są już prezentowane w reklamach outdoorowych, natomiast 6 października pod hasłem „Wszystko halo!” rozpoczęła się kampania wizerunkowa wspierająca start sieci (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).
Cała akcja obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internet, outdoor oraz BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Work-Room we współpracy z Przemysławem Bogdanowiczem, który wyreżyserował wszystkie spoty. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Kot i pies w spotach ofertowych Virgin Mobile Polska (wideo)