Krajowa Rada Drobiarstwa chce walczyć z dezinformacją
Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza zaprasza firmy do współpracy przy projekcie, który ma przeciwdziałać kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską.
KRD wyjaśnia, że branża potrzebuje kontynuacji skonsolidowanych działań promocyjno-edukacyjnych w zakresie zabezpieczenia branży przed kryzysami wizerunkowymi, mogącymi negatywnie wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego na wszystkich rynkach np. kampanie niektórych organizacji wprowadzające w błąd konsumentów i opinię publiczną.
Organizacja chce rozpocząć działania, których celem ma być przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską, obalenie nieprawdziwych informacji na temat branży i przedstawienie korzyści wynikających z zaufania do polskich producentów drobiu. Działania oparte będą na edukacji i szerokim dotarciu do konsumentów i liderów opinii poprzez ogólnopolską kampanię outdoorową wspartą działaniami w internecie oraz współpracę z mediami.
Uzupełnieniem tych działań będzie współpraca z mediami, w tym organizacja briefingu prasowego i przygotowanie materiałów prasowych, rozwój i promocja serwisów internetowych KRD-IG w kontekście edukacji użytkowników internetu,współpraca z kancelarią prawną, wsparcie ekspertów opracowujących treści merytoryczne do wykorzystywania w ramach kampanii.
Kampania ma zostać zorganizowana od połowy maja do połowy grudnia br. Jej budżet wynosi 398,1 tys. zł. Przetarg trwa do 8 maja br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Krajowa Rada Drobiarstwa chce walczyć z dezinformacją