Kucharek będzie reklamowany przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Doradcy Smaku”
Firma Prymat, producent przypraw rozpoczyna w telewizji kampanię marki przypraw uniwersalnych Kucharek. Spoty ją promujące będą emitowane w TVN przy programach „Kuchenne Rewolucje” i „Doradca Smaku”. Marka pojawi się też na antenie Polsatu i TV4 przy „Sekretach polskiej kuchni”.

Działania reklamowe pod hasłem „Kucharek – najlepszy do polskich dań” prowadzone są w telewizji i w internecie. Obejmują przede wszystkim emisję billboardów sponsorskich w popularnych programach kulinarnych, takich jak „Kuchenne Rewolucje” i „Doradca Smaku”.
W najnowszej kampanii producent zachęca do gotowania znanych dań kuchni polskiej. Ma służyć temu cykl kulinarnych audycji „Sekrety polskiej kuchni” opowiadających o najpopularniejszych daniach. Program ten emitowany jest od poniedziałku w Polsacie i TV4, będzie mieć 10 odcinków.
Bohaterką „Sekretów Polskiej Kuchni” jest córka, dla której mama gotuje ulubione potrawy. Mama przygotowuje tradycyjne polskie dania zdradzając sekrety i sposoby na uzyskanie wyjątkowych i niepowtarzalnych smaków. Dzieli się także sprawdzonymi poradami kulinarnymi, które są przydatne w czasie gotowania domowych posiłków.
Rozpoczęte właśnie działania reklamowe w telewizji poprzedziły aktywności w prasie i na outdoorze.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kucharek będzie reklamowany przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Doradcy Smaku”