„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” - rusza nowa kampania teleToon+
Pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa kanału teleToon+, obejmująca sieci kin oraz media społecznościowe.

Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku” emitowanych na antenie teleToon+. Na potrzeby kampanii uruchomiono stronę internetową www.selfie.teletoonplus.pl, na której dziecko może ozdobić własne zdjęcia elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku.
Co tydzień na stronie udostępniane będą kolejne elementy. Aby z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalne kody, które będą emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu każdego odcinka seriali „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”. Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada, a akcja potrwa do 20 grudnia br.
Kampania „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” obejmuje sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube). Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajął się Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” - rusza nowa kampania teleToon+