Aplan Media i ClickAd Interactive w przetargu mediowym Lasów Państwowych
Cztery agencje złożyły ofertę w przetargu Lasów Państwowych na obsługę mediową kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi". Wśród nich są m.in. agencje Aplan Media i CLickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
W odpowiedzi na przetarg Lasów Państwowych dotyczący usług planowania i zakupu mediów do kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi" wpłynęły cztery oferty.
Złożyły j agencje: Mastermind Media (z ceną 385,9 tys zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (123 tys. zł), ClickAd Interactive (455,4 tys. zł) i Aplan Media (490,3 tys. zł). Budżet kampanii wynosi 492 tys. zł.
Kampania "Dla lasu, dla ludzi" ma na celu przybliżenie i budowę akceptacji społeczeństwa dla zrównoważonej gospodarki leśnej i trzech równoważnych funkcji lasu tj. przyrodniczej, społecznej i gospodarczej. Ma także przedstawić korzyści, jakie różne grupy społeczne mają z jej prowadzenia. Rolą leśników jest pogodzenie zapewnienia trwałości lasu jako złożonego ekosystemu przyrodniczego, zaspokojenia oczekiwań społeczeństwa oraz potrzeb przemysłu drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju.
Działania z udziałem ambasadorów
Kampania ma być realizowana w okresie od 1 września do 31 grudnia br. Kampania ma mieć charakter ogólnopolski. Mają w niej uczestniczyć ambasadorowie. Każdy z nich został odpowiednio dobrany do danej funkcji lasu. Ich wizerunek będzie możliwy do wykorzystania w materiałach reklamowych. Mają to być: znany i rozpoznawalny medialnie muzyk, osoba znana i rozpoznawalna medialnie, propagująca zdrowy, ekologiczny i bliski natury styl życia, będąca autorytetem w dziedzinie ochrony przyrody oraz znany i rozpoznawalny medialnie sportowiec.
Wybrana w tym postępowaniu agencja zajmie się przygotowaniem mediaplanu wraz z budżetem, jego realizacją oraz zakupem mediów w zakresie wszystkich zaplanowanych działań, tj. ATL (ATL - działania skierowane do masowego odbiorcy prowadzone w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna , reklama wewnętrzna , internet itp.) oraz BTL (BTL - działania skierowane do konkretnego odbiorcy niebędące reklamą w środkach masowego przekazu za pomocą nośników takich jak broszury, ulotki, foldery, e-maile, materiały promocyjne itp.). Będzie też odpowiadać za negocjowanie warunków handlowych z właścicielami mediów, zawieranie umów itp.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Aplan Media i ClickAd Interactive w przetargu mediowym Lasów Państwowych