„Lepszy start dla Twojego dziecka” znów przestrzega przed piciem w ciąży
Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej „Lepszy start dla Twojego dziecka” realizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy we współpracy z agencją Be Media. Akcja jest prowadzona w prasie, telewizji i internecie.
Kampania „Lepszy start dla Twojego dziecka” jest skierowana do kobiet spodziewających się dziecka lub planujących zajście w ciążę. Przekaz akcji jest prosty: „W ciąży nie piję”. Jednocześnie kampania podkreśla, że każda, nawet najmniejsza ilość alkoholu wypita w trakcie ciąży może mieć bardzo szkodliwy wpływ na rozwój dziecka.

Działania są prowadzone w prasie (layouty magazynach parentingowych i medycznych), internecie (m.in. aktywności w social media) i telewizji (reportaż edukacyjny nadawany przez cały rok w kanale TV Medica) oraz obejmują współpracę ze środowiskiem lekarzy i położnych.
Wszystkie materiały na potrzeby akcji przygotowała agencja Be Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Lepszy start dla Twojego dziecka” znów przestrzega przed piciem w ciąży