Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z kampanią „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie"
Trwa kampania społeczna „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie", którą realizuje agencja Artegence na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
Kampania „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie" porusza temat nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu i konsekwencji z tym związanych. Pokazuje również, jak może być odbierane zachowanie osoby, która przesadziła z ilością wypitego alkoholu.
Koncept opiera się na publikacji nagrań na prywatnych InstaStories influencerów, którzy wzięli udział w projekcie - aktorów Michała Mikołajczaka, Tomasza Ciachorowskiego i dziennikarza Patryka Chilewicza. Materiały kampanijne oraz posty influencerów oznaczane są hashtagiem #zTwarzą. Patryk Chilewicz na swoim profilu na Instagramie serwował kilka porad dotyczących odpowiedzialnego picia alkoholu #zTwarzą.
Filmy ukazujące bohaterów na imprezie w różnych sytuacjach mają uświadomić młodym ludziom, jak zgubny wpływ na naszą reputację może mieć zachowanie po spożyciu za dużej ilości napojów alkoholowych.
Etap podsumowujący to wyjaśnienie od bohaterów, które przekierowuje do strony pijodpowiedzialnie.pl.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Artegence.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy z kampanią „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie"