Lidia Piekarska odpowiada za działania sponsoringowe Kuchni Vikinga
Lidia Piekarska została sponsorhip marketing managerką w Kuchni Vikinga. W nowej roli będzie odpowiadać za działania sponsorskie, m.in. we współpracy z takimi partnerami jak PZPN czy Kanał Zero.
fot. Screen LinkedIn Lidia Piekarska

– Do moich zadań należy też analiza rynku, szukanie nowych możliwości oraz rozwijanie tego, co już świetnie działa. Nie chodzi tylko o ‘odhaczanie’ kampanii. Chcę budować wartość marki przez mądre, autentyczne partnerstwa – takie, które mają sens po obu stronach i naprawdę rezonują z odbiorcami – poinformowała Lidia Piekarska na LinkedInie po zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego.
Piekarska w przeszłości pracowała jako project managerka w Salonie Marketingowym. Zaczynała jako junior PR consultant w Clue PR.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Lidia Piekarska odpowiada za działania sponsoringowe Kuchni Vikinga