Quebonafide i Forxst sprzedają własne napoje herbaciane w Lidlu
Lidl wprowadza do stałej oferty produkty marki Miss Ti, sygnowanej przez muzyków Quebonafide i Forxsta. Wegańska herbata Matcha Latte oraz mleczna Milk Tea pojawią się na półkach w środę 9 lutego.

Quebonafide i Forxst sprzedają własne napoje herbaciane w Lidlu. Dwa warianty smakowe napojów Miss Ti będą dostępne od 9 lutego do 30 kwietnia wyłącznie w sklepach Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.

Zobacz: Mata, Taco Hemingway i Quebonafide artystami roku w serwisie Tidal
Quebonafide i Forxst dla Lidla
Pomysł na markę pomysł powstał podczas wspólnej podróży Quebonafide i Forxsta do Azji. - Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - właściwie dla siebie! - przyznają.
Jak czytamy w materiałach prasowych, "matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację". Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych. Opakowania produktów stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Zobacz: Quebonafide przekaże milion zł ze współpracy z Allegro na cele charytatywne
Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatytułowane "Thirsty Night", w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem jest na razie tajemnicą.
- Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI 蒂小姐, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości - mówią Quebonafide i Forxst.
Za produkcję napojów odpowiada Soti Natural.
Marka Quebonafide dla Lidla to kolejna kooperacja na rynku między przedstawicielem świata muzyki i dużym brandem. W październiku ubiegłego roku raper Mata stworzył autorski, limitowany zestaw dla McDonald's. Za osiemnaście złotych fani autora "Patointeligencji" mogli kupić sygnowany marką rapera zestaw w McDonald's, w skład którego wchodzą potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Quebonafide i Forxst sprzedają własne napoje herbaciane w Lidlu