SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Polityka” trafiła do Biedronki. Wcześniej wróciła do Lidla

Tygodnik “Polityka” od 25 czerwca jest dostępny w wybranych sklepach sieci Biedronka. W kwietniu pismo wróciło do dyskontów Lidl. – Współpraca z Lidlem pokazała nam, że warto wejść także do Biedronki - twierdzi wydawca. 
 

fot. screen Fb Polityka fot. screen Fb Polityka

Jak poinformowała redakcja “Polityki”, od 25 czerwca tygodnik jest dostępny w 2,1 tys. sklepów sieci Biedronka. Wcześniej, bo z początkiem kwietnia “Polityka” wróciła do tysiąca sklepów sieci Lidl.  

– Dystrybucja poprzez paczkomaty Inpost, dostępność w Lidlu, a teraz Biedronce to działania zwiększające dostępność “Polityki” na rynku. Współpraca z Lidlem pokazała nam, że warto wejść także do Biedronki, oczywiście z odpowiednią kontrolą nakładów – najpierw trzeba przetestować rozwiązania, a następnie je optymalizować – mówi dla Wirtualnemedia.pl Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego w Polityce.  

Jak poinformował Zmelonek, lokalizacje sklepów to rekomendacja Garmond Press, poddana analizie potencjału sprzedażowego po stronie “Polityki”.  – Wymagało to wspólnego namysłu – precyzuje.  

“Polityka” w Paczkomatach i Lidlu

Jak podawaliśmy, w połowie maja “Polityka” wprowadziła możliwość prenumerowania tygodnika za pośrednictwem Paczkomatów InPostu. Co istotne, prenumeratę można zamówić za pośrednictwem strony sklepu internetowego “Polityki” (sklep.polityka.pl) a pisma są dostarczone do wybranych przez prenumeratorów Paczkomatów bez dodatkowych opłat za przesyłkę.

Również w kwietniu tygodnik wrócił do wybranych placówek pocztowych, co wskazywało na zakończenie sporu pomiędzy wydawcą a firmą kolporterską Garmond Press. Wcześniej, w lutym br., tygodnik informował, że Garmond Press jednostronnie zmniejszył zamówienia na dostawę “Polityki” w odpowiedzi na co firma kolporterska zarzuciła tygodnikowi kłamstwo.  

Dołącz do dyskusji: “Polityka” trafiła do Biedronki. Wcześniej wróciła do Lidla

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nickt
czyli subskrypcje to nie przyszłość? W 2020 Polityka miała 20 tys subskrypcji, teraz waha się 24-26 tys. Po 5 latach! W tym czasie na wydaniach papierowych straciła blisko połowę. Cenię dziennikarstwo Polityki, więc moim zdaniem to nie wina samego tytułu, a odchodzenie czytelników (zwłaszcza przed 40 rokiem życia) od tradycyjnych mediów. Taki trend. Chyba dotyczy wszystkich brandów medialnych.
7 2
odpowiedź
User
Emeryt
To cieszy. Kończy się wreszcie dominacja populistycznej tandety
2 4
odpowiedź
User
Sprzedażowiec
Świetny pomysł. Lubię czasem popatrzeć jak nikt nie kupuje tego jednego egzemplarza Wyborczej, który przychodzi do przeciętnej Biedronki. "Polityka" to bardzo popularny tygodnik, pewnie będą wysyłać po dwa egzemplarze na sklep. Gdyby się sprzedały, mocno by podbiły ogólny wynik. Ale się nie sprzedadzą.
3 3
odpowiedź