Loteria reklamuje Reader's Digest (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamowa Reader's Digest. Akcja – przygotowana przez firmy Fadeout TVProductions i Maxus – wspiera coroczną loterię tego wydawnictwa.
Startująca właśnie kampania reklamowa Reader's Digest podkreśla, że wydawnictwo to chce być dla swoich czytelników źródłem inspiracji, informacji i zabawy. Wykorzystywany w akcji 35-sekudowy spot pokazuje zwyczajną polską rodzinę, w której każda osoba może znaleźć coś dla siebie w ofercie firmy. Jednocześnie przekaz reklamuje coroczną loterię organizowaną przez Reader's Digest, w której nagroda główna wynosi w tym roku 570 tys. zł.
W ramach akcji reklama od 1 do 8 lipca będzi emitowana w TVP Puls, AXN, Hallmark, Kino Polska, TVS, Zone Reality, Movies 24, Ale Kino, Zone Europa, BBC Entertainment, Zone Romantica i Kuchnia TV.
Kreacją i produkcją kampanii zajęła się firma Fadeout TVProductions, a media zakupił dom mediowy Maxus.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Loteria reklamuje Reader's Digest (wideo)