Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel’s i Finlandia Vodka
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to - linked by Isobar odpowiada za obsługę w internecie dwóch marek alkoholowych: Jack Daniel's i Finlandia Vodka (z portfolio Brown-Forman Polska).
W ramach współpracy Lubię to - linked by Isobar będzie odpowiadać za obsługę kompleksową obsługę internetową obu marek alkoholowych. Agencja będzie przygotowywać strategię oraz odpowiadać za kreację i egzekucję działań contentowych, social media a także za realizację i obsługę aktywacji konsumenckich w internecie, a także budowę i utrzymanie baz CRM.
Współpraca jest wynikiem przetargów rozstrzygniętych w kwietniu br. Szczegółów na ich temat firmy nie ujawniają.
W ub.r. obsługą reklamową marki Jack Daniel’s zajmowały się agencje Focus Media Group i Comfitura.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel’s i Finlandia Vodka