Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze
Linie lotnicze Lufthansa wystartowały z międzynarodową kampanią promocyjną "Powiedz światu tak", której głównym elementem jest loteria promocyjna.
W ramach loterii zarejestrowani uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Może w niej wziąć udział każdy, kto na stronie promocji Yes The World wybierze miejsce wirtualnym globie, które chciałby odkryć.
Główną nagrodą są dwa bilety na rejs powrotny z międzykontynentalnej siatki połączeń przewoźnika w klasie biznes, a drugą nagrodą w klasie ekonomicznej. Zdobywcy trzeciego i czwartego miejsca otrzymają po dwa bilety na rejs na trasach europejskich w dwie strony w klasie ekonomicznej.
Akcja trwa do 15 kwietnia, a lista zwycięzców podana w maju.
Lufthansa zainstalowała także w ramach kampanii fotele samolotowe w publicznych przestrzeniach w Monachium, Szanghaju i Nowym Jorku i zadała przechodniom siadających w fotelach pytanie “Dlaczego kochasz świat?”.
Kampania wystartowała w ramach ostatniego odświeżenia brandingu marki. Działania przygotowały Kolle Rebbe (koncepcja kreatywna), DDB (digital) i Mindshare (planowanie mediów).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze