"Ready to remember?" w kampanii Lufthansy
Lufthansa uruchomiła internetową kampanię "Lufthansa Memory Network", której hasło przewodnie to "Ready to remember?".
Nowa kampania online Lufthansy ma na celu inspirowanie i dzielenie się wspomnieniami entuzjastów podróży poprzez zebranie ich na platformie dostępnej pod tym adresem. Witryna pozwala dzielić się swoimi wspomnieniami i poznać doświadczenia innych podróżników.
W ramach platformy, dostępnej również w polskiej wersji językowej, zdjęcia są zbierane, a następnie łączone poprzez skojarzenia takie jak kierunek, aktywność, data i inne kluczowe słowa z nimi związane. Użytkownicy mogą się zalogować przez swoje konto na Facebooku, Twitterze lub e-maila i wgrać zdjęcie z podróży, podając lokalizację, rok, okoliczność i opis wspomnienia. Zalogowani mogą eksplorować wspomnienia innych podróżników używając słów kluczy lub filtrując je według różnych kryteriów (np. roku, kontynentu czy kraju) i pozostawiać komentarze. Każdy otrzyma powiadomienie, kiedy jego wspomnienie zostanie powiązane z innym użytkownikiem.
Wszyscy, którzy wgrają swoje zdjęcia na platformę, automatycznie biorą udział w rywalizacji o nagrody, w tym bilet na rejs Lufthansy na trasie europejskiej, walizkę Rimowa z elektroniczną etykietką, czy kamerę GoPro Hero5 Black.
Kampania "Lufthansa Memory Network" będzie promowana w specjalnych newsletterach, na stronie internetowej LH.com oraz w kanałach społecznościowych przewoźnika.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Kolle Rebbe.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Ready to remember?" w kampanii Lufthansy