Maciej Sikorski: z Havas Sports&Entertainment do Runmageddon
Maciej Sikorski objął stanowisko commercial & sales directora w Runmageddonie. Przeszedł z agencji Havas Sports&Entertainment, gdzie ostatnio był senior account managerem.
W Runmageddon Sikorski odpowiada za koordynację pracy zespołu sprzedażowego, zajmującego się sponsoringiem oraz współpracą z jednostkami samorządu terytorialnego. Głównym jego wyzwaniem będzie rozwijanie i komercjalizacja biznesowego portfolio marki Runmageddon. Sikorski będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu.
Maciej Sikorski ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Przez trzy lata był senior account managerem w Havas Sports&Entertainment. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment.
Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację projektu T-Mobile Ekstraklasy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & event managera, był również managerem reprezentacji Polski w rugby.
Struktura organizacyjna Runmageddonu składa się z trzech pionów: eventowego, marketingu i sprzedaży oraz finansowo-administracyjnego. Departament sprzedaży jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Grzegorz Kita.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Maciej Sikorski: z Havas Sports&Entertainment do Runmageddon