Jakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon
Jakub Leduchowski objął stanowisko marketing director w Runmageddon, należącycm do grupy RMG S.A. Ostatnio pracował w Dentsu Creative.
W nowej strukturze firmy, do Jakuba Leduchowskiego raportują managerowie działów content, PR, moderacji oraz marketing manager wraz z zespołem.
Jakub Leduchowski odpowiada on m.in. za wdrażanie nowej strategii marki w zakresie pozyskania nowych grup docelowych, nadzór nad realizacją założeń budżetowych, ekspansji na inne rynki, a także uruchomienie Półkolonii Runmageddon Kids oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów.
Ostatnio, przez ponad 7 lat był związany z Dentsu Creative, gdzie pełnił rolę client partnera dla McDonald's Polska.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jakub Leduchowski kieruje marketingiem w Runmageddon