Grzegorz Kita angażuje się w Runmageddon, ogranicza działalność w Sport Management Polska
Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, został wiceprezesem i współwłaścicielem Runmageddonu - cyklu biegów z przeszkodami. Tym samym ogranicza do minimum swoją dotychczasową działalność w agencji.
Grzegorz Kita jako wiceprezes i partner zarządzający Runmageddon w firmie Extreme Events będzie zajmował się marketingiem, komunikacją, social media i sponsoringiem. Strony nie ujawniły szczegółów finansowych transakcji.
Przez ostatnie 15 lat Kita prowadził firmę Sport Management Polska, prekursora polskiego marketingu sportowego. Był jej założycielem i właścicielem.
Zapytany, co skłoniło go do zaangażowania się w Runmageddon, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wymienia: - Fascynujący produkt sportowy. Prawdziwe, zaangażowane emocje uczestników. Niezwykle wszechstronna i barwna magia RMG, czyli grupa uczestników, partnerów itp. Rynek przed fazą gwałtownego wzrostu - mówi Grzegorz Kita.
Dodaje, że w związku z tym zostanie znacznie ograniczona jego dotychczasowa aktywność w Sport Management Polska i działalność tej firm. - Zasadniczo Sport Management Polska pozostaje, ale tylko konsultacje i doradztwo projektowe. I na 10 proc. dostępnego mojego czasu, 90 proc. czasu idzie na Runmageddon - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita.
Zapewnia, że nadal będzie zabierał głos jako ekspert marketingu sportowego. - Runmageddon nawet poszerza moje kompetencje o wielkie eventy terenowe i zaawansowany marketing emocji - dodaje Kita.
Przed założeniem SM Polska Grzegorz Kita pracował w latach 2003-2004 jako dyrektor generalny klubu piłkarskiego Legia Warszawa, a później wiceprezes zarządu Polonia Warszawa. W latach 2000-2002 był głównym strategiem koncernu przemysłowo-budowlanego Mostostal-Export S.A.
Runmageddon to ekstremalny cykl biegów z przeszkodami. Trasy w błocie, ogniu, wodzie, pod zasiekami i z przeszkodami (naturalnymi oraz specjalnie skonstruowanymi) liczą od 3 do 44 kilometrów. W 2016 roku odbyło się 14 imprez w 9 polskich miastach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kita angażuje się w Runmageddon, ogranicza działalność w Sport Management Polska