Magdalena Banasik head of creatives w K2 Create
Magdalena Banasik objęła nowo utworzone stanowisko head of creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).
Banasik będzie dbała o zawodowy rozwój członków zespołu kreatywnego, reprezentowała agencję na forum organizacji branżowych.
Ponadto będzie wspierała Filipa Szperla, dyrektora kreatywnego, w zarządzaniu działem kreacji oraz kwestiach kreatywnych.
- Ostatnie półtora roku, powracające lockdow-ny, praca zdalna i hybrydowa - to wszystko sprawia, że agencje kreatywne stoją przed nowymi wyzwaniami. Proces kreatywny siłą rzeczy też zaczyna się zmieniać - trudno się dekretuje półtoragodzinne generowanie konceptów na teamsach o 13.30. Kreacja to nie tyle genialna idea i wybitna kampania, kreacja to przede wszystkim ludzie. I musimy nie tylko konsekwentnie pracować nad jakością produktu kreatywnego, ale również stale pracować z jego twórcami – dbać o ich rozwój, o ścieżki kariery, stawiać jasne i czytelne cele, dawać regularny feedback, motywować, inspirować i integrować zespół, łowić talenty. Magda łączy w sobie prawie 20 lat doświadczenia pracy w kreacji – jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach kreatywnych (m.in. w Cannes, Nowym Jorku, Portorożu), z empatią i umiejętnością budowania merytorycznych relacji. Jest idealną osobą na takie stanowisko - mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.
Magdalena Banasik jest związana z reklamą od 17 lat, a od 8 lat w K2 Create, ostatnio jako senior copywriter. Zaczynała w DDB, pracowała również w Havas Creative i McCann Worldgroup Polska. Jest zdobywczynią Silver i Bronze Cannes Lions oraz wielu lokalnych i międzynarodowych nagród, w tym KTR, Golden Drum, Cristal Award, Golden Award of Montreux, Epica i Eurobest.
Pracowała dla takich marek, jak "Gazeta Wyborcza", McDonald's, IKEA, Peugeot, Decathlon, KFC, Wódka Wyborowa, Coca-Cola, UPC.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Magdalena Banasik head of creatives w K2 Create
:):):):):):):) właśnie