Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk w kampanii Aldi
Sieć sklepów Aldi w ramach platformy komunikacyjnej "Raz Aldi, zawsze Aldi" zaprosiło do promocji marek własnych influencerów. W testowaniu produktów biorą udział Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler oraz Zabawkowicz.

Detalista do testowania produktów marek własnych najpierw zaprosił klientów, gospodarzem Wielkiego Testu czyniąc Sonię Bohosiewicz.
W kolejnym etapie skierowała akcję do wybranych influencerek, jak Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, Maja Bohosiewicz, czy SuperStyler, a także do mikroinfluencerów. Do współpracy sieć zaprosiła także Magdę Kordaszewską z portalu zabawkowicz.pl, która już od roku rekomenduje wybrane zabawki z oferty sezonowej Aldi.
Influencerzy pokazywali efekty współpracy z siecią na swoich profilach w mediach społecznościowych. Wśród testowanych produktów tym razem znalazły się między innymi, ciasto na pizzę z sosem pomidorowym Mama Mancini, Smoothie Pure Fruit, napój kakaowy w proszku Schovit, oryginalne wafle holenderskie, batoniki Gut BIO, kawa Moreno - Caffe Crema, chipsy Feurich, mleczne myszki, czekolada Chateau czy pistacje solone Trader Joe’s.
Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa Grupa SF, partnerem akcji, który odpowiada za realizację i przeprowadzenie testów jest Streetcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media (radio, prasa, outdoor) i agencja Booost (internet). Wszystkie działania online’owe oraz prowadzenie profilu ALDI w Social Mediach powierzono agencji The Digitals (Grupa SF).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk w kampanii Aldi