Ogłoszono nomiacje do Make TikToks Awards Poland
TikTok for Business ogłosił nominowanych w ramach „Make TikTok contest”. Do konkursu Make TikToks Awards Poland wpłynęło prawie 100 prac.
Swoje zgłoszenia do TikTok Awards Poland nadesłały m.in. Red Bull, Burger King, Miasto Łódź, Fiskas/Kasia, Tabletowo, JIFFY JOY FEST, Pasibus.
Konkurs skierowany był do pracowników branży marketingowej, a do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Zwycięzców poznamy już 17 marca o godz. 19:00 - podczas uroczystej gali. Wydarzenie odbędzie się w formie online. By wziąć w nim udział wystarczy zalogować się na stronie maketiktokscontest.pl.
TikTok rozda własne nagrody
Lista nominowanych w „Make TikToks Contest”:
Kategoria TikTok? To głupie?: Lidl, Krowarzywa, Mam prawo wiedzieć (Stowarzyszenie 61)
Kategoria TikTok? To chwilowa moda?: Kolejkowo, Wrocławskie Zoo, Plantwear
Kategoria TikTok to nie dla mojej marki?: Husqvarna Poland, Toma, Würth Polska,
- "Make TikTok contest” to nasz pierwszy konkurs dla branży marketingowej w Polsce. Tym bardziej niezwykle mnie cieszy, że otrzymaliśmy tak wiele inspirujących, spójnych z DNA TikToka zgłoszeń. Widzimy, że platforma zachęca do tworzenia kreatywnych treści nie tylko użytkowników TikToka, lecz także marki, które coraz lepiej rozumieją naszą platformę i chcą zaprezentować się w zupełnie inny sposób, docierając tym samym do nowej grupy odbiorców - mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Ogłoszono nomiacje do Make TikToks Awards Poland