Malibu: wie co lubią kobiety
W najbliższym czasie rozpocznie się kampania reklamowa Malibu. Akcję pod hasłem „Malibu wie co lubią kobiety” przygotowała agencja reklamowa Swiift.
Kampania reklamowa Malibu w najbliższym czasie wystartuje w punktach handlowych na terenie całego kraju. Przekaz pod hasłem „Malibu wie co lubią kobiety” przygotowała agencja reklamowa Swiift, która zdobyła to zlecenie w ramach przetargu. – Przedstawiona kreacja została bardzo dobrze oceniona w badaniach konsumenckich – uzasadnia Małgorzata Jackowska, junior brand manager tej marki.
Marketing

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Malibu: wie co lubią kobiety