Marcin Maj po 15 latach odchodzi z OS3 Group, zastąpi go David Meister
Marcin Maj rezygnuje z funkcji CEO i członka zarządu agencji OS3 i całej OS3 Group, z którą związany był przez 15 lat. Dołączy do zespołu agencji H2O Creative, która wycofuje się z OS3 Group, ponownie stając się niezależnym podmiotem.
Maj złożył rezygnację z obu stanowisk z początkiem kwietnia br. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca bieżącego miesiąca. Maj przestanie być również udziałowcem w OS3 Group - miał 12 proc. jej udziałów (większościowym udziałowcem firmy jest fundusz inwestycyjny WSI Capital).
- 15 lat to szmat czasu. Przez ten okres zmieniłem się nie tylko ja, ale i sama agencja. OS3 jest teraz w najlepszym możliwym momencie, momencie do którego dążyłem odkąd zostałem prezesem. To agencja o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, z silnym zapleczem kreatywnym i kompetencyjnym. Czuję, że spełniłem swoją misję i jestem pewien, że agencja dalej będzie doskonale sobie radzić, bez względu na moją obecność. Podjęta przeze mnie decyzja jest w pełni przemyślana i dojrzewała we mnie już od jakiegoś czasu. Wiem, że dla mnie przyszedł moment, by zmierzyć się z kolejnymi, ciekawymi wyzwaniami - tłumaczy swoją decyzję Marcin Maj w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Z dniem odejścia Marcina Maja funkcję CEO agencji obejmie David Meister, który ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe. Wcześniej pracował m.in. w agencjach DDB Warszawa (obecnie DDB&tribal), Ogilvy&Mather i Leo Burnett.
W 2010 przeszedł do firmy Perła Browary Lubelskie, z którą był związany przez 5 lat. Do jego głównych zadań należało stworzenie oraz wdrożenie strategii ekspansji rynkowej flagowej marki spółki - piwa Perła.
Po formalnym zakończeniu pracy w OS3, Marcin Maj dołączy do zespołu agencji shopper marketingowej H2O Creative - ma zostać jej udziałowcem (drugim będzie Michał Tomaszuk, CEO tej firmy). H2O Creative w połowie ub.r. została kupiona przez OS3 Group.
Obecnie trwa proces wycofywania agencji H2O Creative ze struktur OS3 Group. - To była obopólna decyzja - grupy oraz agencji. H2O Creative to gracz o silnie rozwiniętych kompetencjach, szczególnie w zakresie brand building oraz shopper marketingu. Jej pojawienie się w grupie miało jeden cel - wesprzeć pozostałe podmioty w tych obszarach. Udało się wspólnie z OS3 zrealizować kilka ważnych projektów - podsumowuje Marcin Maj. - Fakt, że H2O Creative formalnie wychodzi z grupy, nie oznacza wcale, że nie będzie między agencjami współpracy. Wręcz przeciwnie. Zakładamy, że w niedalekiej przyszłości będzie ona kontynuowana na zasadach partnerstwa - zapowiada.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marcin Maj po 15 latach odchodzi z OS3 Group, zastąpi go David Meister
Marcin Maj będąc prezesem OS3 doprowadził w niej do gigantycznej straty i teraz próbuje uciec przed konsekwencjami. Coś czuję, że to będzie dobry serial kryminalny. Jestem współzałożycielem, mniejszościowym udziałowcem OS3 i żałuję bardzo, że Marcin Maj okazał się nie kapitanem tego statku, tylko szczurem pokładowym. Inni wspólnicy starają się ratować ten okręt i mam nadzieję że im się to uda. Poza tym H2O nigdy nie było w strukturach kapitałowych OS3. To kolejna z wielu manipulacji Marcina Maja.
Z poważaniem,
Tomasz Pruszczyński