Marek Kondrat, Radosław Kotarski, Maciej Musiał i MC Silk w kampanii reklamowej Blika
Ruszyła kampania reklamowa Blika (Polski Standard Płatności), w której obok znanego z wcześniejszych odsłon MC Silka pojawiają się ambasadorowie różnych banków - Marek Kondrat, Radosław Kotarski czy Maciej Musiał. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Media Ready i SMG.

MC Silk po raz kolejny pokazuje, jak wygodny jest Blik, tym razem zachęca do korzystania z szybkich przelewów na numer telefonu.
We wspólnej kampanii pojawiają się także bohaterowie reklam banków udostępniających tę funkcję systemu płatności mobilnych - m.in. Maciej Musiał z PKO BP, mBanku, Radosław Kotarski z Banku Millennium, Alior Banku, Marek Konrad z ING Banku Śląskiego, Santander Banku Polska oraz Credit Agricole. Do jego uruchomienia przygotowują się kolejne instytucje, które udostępnią funkcję jeszcze w tym roku.
Kampania trwa w internecie. Wspierana jest konkursem #BLIKchallenge, w którym użytkownicy będą zachęcani do przetestowania przelewu na telefon Bliki pokazania czegoś co może być szybsze. Może być to prawdziwe wyzwanie, ponieważ funkcja Blika działa naprawdę bardzo szybko.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się agencja Media Ready – obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG, oddział Spark Foundry.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marek Kondrat, Radosław Kotarski, Maciej Musiał i MC Silk w kampanii reklamowej Blika