Marta Ulman awansowała w dziale strategii GoldenSubmarine
W warszawskim zespole agencji interaktywnej GoldenSubmarine awans otrzymała Marta Ulman. Dotychczasowa strategic plannerka objęła stanowisko senior strategic planner.
Marta Ulman

Z GoldenSubmarine Marta Ulman związana jest od dwóch lat. Wcześniej pracowała jako senior account manager w agencji 24/7Communication. Raportuje do Jakuba Kwaczyńskiego, head of strategy.
Pracowała m.in. dla McDonald’s, Wizzair, Tatra, Leżajsk, Monte, Wedel, Gatta, Tubądzin, Citi Handlowy, ING, Winiary.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Warszawskiego, skończyła również studia podyplomowe w SGH i na Uniwersytecie SWPS.
Personalia

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marta Ulman awansowała w dziale strategii GoldenSubmarine