Mastermind zrealizuje kampanię dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju
Mastermind Media wygrał przetarg Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju na przygotowanie i realizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Firma pokonała w nim czternastu konkurentów.
Resort infrastruktury przetarg prowadził od jesieni ub.r. Dotyczył on realizacji kampanii promocyjnej o szerokim zasięgu dotyczącej efektów wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym opracowania koncepcji kreatywnej, produkcji elementów kampanii, planowania i zakupu mediów do niej.
Swoje oferty, oprócz Mastermind Media, złożyli również: agencja reklamowa Formind, Media Group, Grupa PRC, Initiative Media Warszawa, Fabryka Komunikacji Społecznej, Agencja Reklamowa 4 All, Link PR, Pert Public Relations, Ecorys Polska, Fundacja „Fly Film”, John Pitcher, Profile i konsorcjum złożone z agencji reklamowej Opus B i Infinity Media oraz konsorcjum firm European Culture Consulting Culture Factory, Digital One Consulting i Value Media.
Kampania zaplanowana przez ministerstwo będzie obejmować prasę, internet (w tym Facebook). Do zadań Mastermind Media należy opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii w tym grafiki wykorzystywanej do działań promocyjnych, scenariusza spotu promocyjnego oraz storyboardu, layoutu publikacji, koncepcji promocji w internecie. Firma zajmie się realizacją kampanii, planowaniem i zakupem mediów itp. Dokładny termin realizacji kampanii nie został podany.
Wartość umowy pomiędzy Mastermind Media a Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju wynosi 904 tys. zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mastermind zrealizuje kampanię dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju