Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto
Bukmacher Etoto ruszył ze swoją nową kampanią pt. „Etoto. Na Grubo”. W reklamach biorą udział ambasadorzy marki - Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek.

Kampania informuje o promocji bukmachera, która jest nowością na polskim rynku gier – bonusie bez obrotu.
W materiałach wideo wystąpili ambasadorzy marki: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek. Dwóch ostatnich bohaterów wcieliło się w zawodników sumo uosabiających charakter promocji.
Łącznie powstało kilkanaście wariantów przekazu, które będzie można zobaczyć w TVP, kanałach grupy Discovery i Polsat oraz mediach społecznościowych bukmachera Etoto.
Za kreację koncepcji odpowiada Agencja reklamowa Śmiało z Gdyni. Spoty wyprodukował dom produkcyjny High Noon.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto
Oni przegrywali majątki rodzin, aby tylko grać. Żeby się odegrać...
Borek nie ma sumienia.