Maureen Morrison starszą wiceprezeską ds. globalnego marketingu i komunikacji w Essence
Maureen Morrison objęła stanowisko starszej wiceprezes ds. globalnego marketingu i komunikacji w agencji Essence należącej do GroupM (WPP).

Maureen Morrison będzie nadzorowała działania marketingowe, komunikacyjne i redakcyjne agencji w 23 biurach w 14 krajach.
Jako członek zespołu wykonawczego agencji będzie pracować z globalnym przywództwem oraz wspólnie z zespołami ds. rozwoju biznesu, zespołami talentów i regionalnymi liderami.
Będzie również współpracowała z klientami Essence, w tym Google, NBCUniversal i Target, nad strategiami przesyłania wiadomości.
Maureen Morrison zastąpi Sama Westona, który niedawno dołączył do globalnego zespołu marketingu i komunikacji GroupM.
Ostatnio Morrison prowadziła własną firmę doradztwa strategicznego, w której pracowała z klientami w zakresie pozycjonowania marki, partnerstwa, treści redakcyjnych i strategii komunikacyjnych. Wcześniej była dziennikarką w Advertising Age, zajmującą się agencjami, reklamą cyfrową, telekomunikacją i marketingiem żywności.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Maureen Morrison starszą wiceprezeską ds. globalnego marketingu i komunikacji w Essence